Powered By Blogger

31 Ağustos 2010 Salı

Bakidir Sonlar

          bitirebildim  mi  emin  değilim  bundan . ama  bunu  söyleyebiliyorum . elbette  senin bunda ki  başarın yadsınamaz. her  konuda  olduğun  gibi  bunda  da  başarılı oldun. can - ı  gönülden  tebrik  ediyorum  seni. inandığım   pek  şey gibi  yıkıldın  mı  yani ? sen  demek  ... sen  bende  olmamışsın  hiç . her  gidişinde  nasıl  sızlardı  ellerim . ama  bilirdim gelirdin  yeniden. yeniden  güzelmiş  gibi  olurdu sanki  dünya . her  gelişinde  inanışım  olurdun . hayır  ben  asla  anlam  veremeyeceğim  bu  olan  bitene . ama kabullenmek  el  mahkum  yapacak  olduğum . sen  artık  yoksun  uyduruk  hikâyemde . gittin. bu kez  sızlamıyor  ellerim . vedalaşma  gereği  bir  kaç  damla  yaş  süzdürüyorum  yanaklarımdan  aşağı .ve  yeniden  yollardayım  uyduruk  hikâyemde .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder